Az ivóvíz az emberi élet egyik legfontosabb alapja, hiszen a szervezetünk működéséhez elengedhetetlen. A megfelelő mennyiségű vízfogyasztás segít fenntartani a test folyadékháztartását, elősegíti az anyagcserét, és hozzájárul a toxikus anyagok kiürítéséhez. Az egészség megőrzése szempontjából kulcsfontosságú, hogy a fogyasztott víz minősége megfelelő legyen, hiszen szennyeződések vagy káros anyagok jelenléte komoly egészségügyi problémákat okozhatnak.
A tisztán tartott ivóvíz fogyasztása csökkenti a vízből származó betegségek, mint például a hasmenés, a kolera vagy a tífusz kockázatát. Emellett a megfelelő vízminőség hozzájárul a fogak és a csontok egészségéhez, valamint segít megelőzni a vesékő és más vízkőproblémák kialakulását. Az ivóvíz minőségének biztosítása és a rendszeres vízfogyasztás tehát alapvető feltétele az egészséges életmódnak.
Mit állapíthatunk meg a Google kereső segítségével?
SEO--szakemberek gyakran találkoznak vizes oldalak, ivóvízzel vagy vízkezelés szolgáltatással foglalkozó weboldalak optimalizálásának feladatával. Az optimalizálás természetesen a megfelelő kulcsszavak kiválasztását követően történik, szükséges a konkurencia ismerete és elemzése is. Az egyik legnehezebb kulcsszó, melynek helyezését csak nagyon hosszú és kemény munkával lehet előre mozdítani a duguláselhárítás. Lássuk, hogy mit tudunk megállapítani az ivóvízkezelés kulcsszóról.
Keresési gyakoriság a találati listán
A marketing stratégia kidolgozásakor tudnunk kell azt is, hogy hányan keresnek egy adott kulcsszóra és hányan szeretnének elsők lenni a Google találati listájában. Az ivóvízkezelés nem túl népszerű, a statisztika szerint 10-20 keresést kap a Google havonta. Ha a keresések száma alacsony, az még nem jelenti azt, hogy könnyen az első helyre kerülhetünk, hiszen a konkurencia minősége és mennyisége befolyásolja ezt a legjobban.
Az első 10 pozíció
Marketing szempontból az első 10 hely fontos a Google találati listáján, ezért ezt szoktuk elsősorban vizsgálni. Láthatjuk, hogy a twinoxide.hu már néhány hónap után felkerült a 3. pozícióba. Rendkívül érdekes azonban, ha megvizsgáljuk a helyezés változásait az elmúlt 3-4 hónapban.
Az láthatjuk, hogy november végén már a 9. pozícióban szerepelt, innen határozott erősödéssel eljutott a 4. helyig. December végétől azonban spontán visszaesés történt. Egy-egy alkalommal még a 30. helyig is visszaesett, de a 7. hely körül stabilizálódott február 11-ig. Ekkor történt valami, ami irtózatosan megrángatta a helyezéseket.
Eleinte a 7. és 42. hely között ingadozott, majd visszazuhant a 99.-ig is. A furcsa mélyrepülés március 23-ig tartott, ekkor a 90. helyről egészen a 3.-ra erősödött és itt stabilizálódott.
Mi okoz radikális helyezésingadozásokat?
Nagy valószínűséggel a Google Ads kampány szüneteltetése okozta az anomáliát, az extrém helyezésingadozásokat. Ebből arra következtethetünk, hogy a Google nem nézi jó szemmel, ha megszakítjuk a náluk indított marketingkampányunkat, ezért annak kezdete előtt alaposan át kell gondolni, hogy milyen kulcsszavakra és mennyi ideig szeretnénk az első helyek valamelyikén lenni.
SEO helyezések javulása és romlása ivóvízkezelés kulcsszóra az első tíz helyen. Az ivóvízkezelés kulcsszó a Google találati listájának első tíz helyén és a helyezések mozgása, ingadozása az elektronikus, internetes marketing szempontjából. Néhány további izgalmas kulcsszó, melyeket olvasásra ajánlunk: ivóvízkezelés az iparban, seo szolgáltatás, google kereső, honlapoptimalizálás reklám, kulcsszó elemzés, víz tisztítás.